«На Урок»: «Мотивація навчальної діяльності учнів через інтеграцію знань»

Педагоги ОБХТ взяли участьу вебінарі на освітньому проекту «На Урок»: «Мотивація навчальної діяльності учнів через інтеграцію знань».

Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=XTqFpME9uP4,рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам,педагогам позашкільної освіти,психологам, корекційним педагогам, педагогам-організаторам, батькам учнів, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам,незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

Автор вебінару Богданова Вікторія вчителька хімії Ліцею «Тріумф» П'ятихатської міської ради, лекторка вебінарів, спікерка інтернет-конференцій.

У сучасних умовах перед учительством стоїть важка, але здійсненна, задача: мотивація учнів до активної пізнавальної діяльності, засвоєння матеріалу при дистанційному навчанні. Один із методів активізації навчальної діяльності – розгляд теми чи об'єкта з точки зору різних наук. Тож про те, як можна реалізувати інтегрований підхід, обговорили на вебінарі.

Зміст

  • Історичний розвиток ідеї інтеграції в школі.
  • Діяльність вчителя та учнів на уроках.
  • Практичні кейси із застосування інтегрованого підходу на уроках.

Очікувані результати: Учасники вебінару поглибили знання щодо використання понятійного апарату в галузі упровадження інтегрованого підходу при вивченні шкільних предметів, отримали поради щодо застосування таких підходів у своїй педагогічній діяльності, розглянули практичні кейси застосування інтегрованого підходу на уроках.

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.