Самоосвіта – цілісний неперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів ОБХТ

21 грудня 2021 року в обласному Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбулось засідання педагогічної ради на тему: «Самоаналіз власної діяльності та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності педагога».

/Files/images/111/A4187921-6954-4AD9-9784-62C41AE2C1FD.jpeg ​З доповіддю виступила заступник директора з НВР Анжела Киянова, яка розповіла про актуальність проблеми неперервної освіти педагогів, спрямованої на їх професійне становлення, удосконалення педагогічної майстерності й підвищення кваліфікації. Ознайомила керівників гуртків з основними завданнями самоосвіти, напрямами та формами, розкрила основні компоненти самоосвітньої діяльності та алгоритм роботи педагога з самоосвіти. Киянова А.Г. підсумувала, що самоосвітня діяльність сприяє формуванню не тільки всебічно розвинутого фахівця, а й розвитку його творчого потенціалу, можливості практичної реалізації своїх знань та здібностей у педагогічній діяльності.

​Керівник «Народного художнього колективу» вокальної студії естрадного співу «Дивограй» Шепелевич Л.Д. з власного досвіду розповіла про самоаналіз заняття гуртка як засобу підвищення ефективності особистої професійної діяльності. Підкреслила, що особисто для неї велику цінність для формування вміння адекватної самооцінки має взаємовідвідування занять. Адже під впливом суджень колег педагог по-новому оцінює методи, прийоми, які використав на занятті, оцінює його зміст. Людмила Дмитрівна підсумувала, що тільки аналіз і самоаналіз заняття забезпечують творчий підхід до навчання та виховання гуртківців, уміння педагога спланувати, організувати, проконтролювати, відрегулювати свою педагогічну діяльність.

/Files/images/111/D1D6CD36-6172-437E-951F-353239C35CB4.jpeg ​Про важливість самоосвітньої діяльності у підвищенні професійної майстерності з власного досвіду розповіла керівник «Зразкового художнього колективу» гуртка аплікації соломкою та соломоплетіння «Сонячне сяйво» Губська Н.М. Професійному зростанню, на думку керівника гуртка,сприяє вивчення та узагальнення досвіду колег, оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями в освітньому процесі, читання методичної літератури, перегляд в Інтернеті інформації з методики використання сучасних видів декоративної творчості та матеріалів у своїх виробах. Наталія Михайлівна підкреслила, що особисто для неї самоосвіта є необхідністю сьогодення, яка підвищує особисту професійну майстерність, а відповідно підвищує зацікавленість дітей в отриманні знань на заняттях гуртка.

Практичний психолог ОБХТ Лариса Ширченко розповіла про чотири напрями самодіагностики роботи педагога, охарактеризувала компоненти професійної самосвідомості, надала рекомендації щодо самодіагностики професійної діяльності. Лариса Анатоліївна підсумувала, що володіння навичками самодіагностики дозволяє застерегтись від необ’єктивної оцінки, самостійно аналізувати та вносити необхідні корективи в освітній процес, неперервно здійснювати заходи щодо вдосконалення своєї діяльності.

Учасники засідання мали можливість поспілкуватися, отримати нову корисну інформацію, поділитися враженнями, висловити свої думки та отримати мотивацію до самоосвітньої діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 90

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.