Патріотизм як ціннісний орієнтир обласного Будинку художньої творчості

/Files/images/2023/Рисунок2.png 10.01.2023 в обласному Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбулось онлайн-засідання педагогічної ради на тему: «Сучасні підходи до формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів здобувачів позашкільної освіти ОБХТ в умовах воєнного часу», метою якого було: проаналізувати систему роботи педагогічного колективу ОБХТ з проблеми патріотичного виховання здобувачів освіти в сучасних умовах;узагальнити досвід роботи педагогів з формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів вихованців у гуртках і студіях ОБХТ в умовах воєнного стану;підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення.

/Files/images/2023/Рисунок4.jpg У своїй доповіді заступник директора з НВР КияноваА.Г. розкрила важливу роль національно-патріотичного виховання у формуванні духовного та морального світогляду здобувачів позашкільної освіти,виокремила ключові аспектипатріотичного виховання в умовах закладу позашкільної освіти,присвятила увагу структурі патріотизму, визначила пріоритетні напрями діяльності керівників гуртків та студій з національно-патріотичного виховання.Анжела Григорівна зазначила, що система національно-патріотичного виховання в закладі має ряд ключових аспектів, – це постійне впровадження в освітню діяльність ефективних інноваційних форм і методів виховання, відродження національних традицій, проведення масових заходів патріотичного спрямування різного рівня.

Досвідом та інноваціями в напрямі національно-патріотичного виховання в гуртках поділилися їхні керівники – Наталія Томова, керівник ансамблю сучасного танцю «Свято мрій», Світлана Горшкова, керівник ансамблю танцю «Щасливе дитинство», Людмила Доленко, керівник студії естрадного співу «Сузір’я», Олена Божко, керівник хореографічного гуртка. У своїх виступах учасники підкреслювали значення для формування національної ідентичності історії, мови та мистецтва, ділилися досвідом створення умов для формування національної свідомості та патріотизму здобувачів освіти.

Практичний психолог Ширченко Л.А. розкрила психологічні механізми формування основ патріотизму у дітей, серед яких виділила приклад дорослих, що виступає зразком для наслідування, включення емоцій, вчинок: проаналізувала вікові особливості формування патріотичних поглядів та почуттів дитини, морально-етичних принципів, утвердження національної ідентичності.

Проєкт рішення за результатами засідання педагогічної ради:

- здійснювати контроль за виконанням запланованих заходів з національно-патріотичного виховання здобувачів освіти;

- активізувати роботу з питання національно-патріотичного виховання здобувачів освіти, враховуючи можливості гуртків та студій;

- проводити заходи з національно-патріотичного виховання через партнерство педагогів, вихованців та батьків;

- урізноманітнювати форми і методи виховання, які мають бути спрямовані наформування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів здобувачів позашкільної освіти ОБХТ в сучасних умовах;

- здійснювати психологічний супровід національно-патріотичного виховання здобувачів освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 4

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.