«На Урок»: «Як успішно працювати з дитиною із синдромом Дауна: практичні аспекти когнітивного розвитку»
Педагоги ОБХТ взяли участьу вебінарі на освітньому проекту «На Урок»: «Як успішно працювати з дитиною із синдромом Дауна: практичні аспекти когнітивного розвитку».
Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=2m2xU7x7rJE, рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам,педагогам позашкільної освіти, психологам, корекційним педагогам, педагогам-організаторам, батькам учнів, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам,незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.
Автор вебінару Салецька Людмила вихователь соціальний по роботі з дітьми з інвалідністю в ДРУЦКРДІ «Промінь».
Цей вебінар буде корисним як для спеціалістів, які тільки починають працювати з дітьми із СД, так і для фахівців, що вже мають значний досвід роботи. Під час ефіру узагальнили теоретичні відомості й особистий досвід спікерки, що неодмінно допоможе учасникам зрозуміти особливості когнітивного розвитку учнів із ООП. Крім того, було проаналізовано, чому саме вказані методики є дієвими, а їхнє запровадження стало результативним для налагодження освітнього процесу дітей із синдромом Дауна.
Зміст
- Які особливості формування та розвитку дитини із синдромом Дауна необхідно враховувати для успішності роботи корекційного педагога.
- Основні напрямки розвитку та навчання дітей різного віку.
- Особливості формування мовлення, навичок читання та письма у сонячних дітей.
- Особливості формування математичних знань та навичок у дітей із синдромом Дауна.
- Практичні поради щодо проведення індивідуальних та групових занять.
Очікувані результати: Учасники вебінару поглибили знання щодо особливостей когнітивного розвитку дітей із синдромом Дауна, отримали поради щодо організації ефективної взаємодії із сонячними дітьми різних вікових категорій, а також навчились ще успішніше використовувати дієві методи для формування навичок мовлення, читання та математичних знань учнів із ООП.
Коментарi