Тримаємо освітянський фронт

Як завжди, на початку тижня, відбулася онлайн нарада за участі директора ОБХТ, головного бухгалтера закладу, заступників директора, завідуючих відділами, методистів, культорганізаторів та практичного психолога закладу, на якій проаналізували роботу за минулий тиждень та визначилися з завданнями на поточний.

/Files/images/2022/image035.png З 28 жовтня по 06 листопада 2022 року в режимі онлайн тривала установча сесія у наукових секціях відділень мовознавства; літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства т/в МАНдля слухачівІ року навчання.

Робота наукових секцій проводилась у форматі Zoom-конференцій, Skype-діалогу, e-mail-листування. На лекціях слухачі ознайомилися із метою, змістом, формами роботи секцій та специфікою підготовки мовознавчих та літературознавчих дослідницьких проєктів. Визначено рівень літературних знань і читацьких умінь, сформованості творчих здібностей та нахилів до науково-дослідницької роботи слухачів шляхом тестування та виконання аналітичних і творчих завдань.

/Files/images/2022/Зорянка Заняття.jpg Відповідно до Положення про стипендії Президента України для переможців Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, затверджених Указом Президента України від 16 травня 2006 року № 398 та з урахуванням результатів ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2021/2022 навчальному році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2022 року № 6732, листа НЦ «МАНУ» від 04.10.2022 №4/3186-22, списку претендентів на здобуття стипендій Президента України у 2022 році, протягом тижня відпрацьовувався збір документів для призначення стипендії Погосовій Ніні, учениці 11 класу Миколаївської спеціалізованої І-ІІІ ступенів школи №22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради Миколаївської області, яка посіла І місцев секції «Зарубіжна література» у Всеукраїнському конкурсі-захисті учнівських науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН України 2021/2022 навчального року.

/Files/images/2022/ОТМ Малюнок кавою.jpg З метою науково-методичного супроводу етапу проведення на рівні територіальних громад Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2022/2023 навчальному році,на відділи освіти міських (сільських/селищних) рад направлено лист НЦ «МАНУ» від 08.11.2022 №1.1/2.10-433 «Про забезпечення дотримання академічної доброчесності під час організації та проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України».

Адміністрація обласного Будинку художньої творчості наголошує на необхідності дотримання цінностей та принципів академічної доброчесності під час організації та проведення конкурсу. Академічна доброчесність розуміється як сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень відповідно до ст. 42 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII. Міністерством освіти і науки України видано такі нормативно-правові акти щодо питань забезпечення академічної доброчесності закладами освіти:

  • наказ МОН України 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти»;
  • лист МОН України від 24.10.2017 № 1/9-565 «Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти»;
  • лист МОН України від 23.10.2018 № 1/9-650 «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти»; лист МОН України від 20.05.2020 № 1/9-263 «До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності».

/Files/images/2022/Індивідуальні Нюанс.jpg Детальніше з питаннями включення системи і механізмів забезпечення академічної доброчесності в систему та процедури внутрішнього забезпечення якості освіти можна ознайомитися в Методичних рекомендаціях з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 29.09.2021 № 01-11/66.

Протягом тижня керівникам гуртків МАН закладів освіти області надавалися рекомендації та консультації щодо участі учнів ЗЗСО в зимовій сесії наукових секцій МАН відділень «Мовознавства» та «Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства», які працюють на базі обласного Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради.

/Files/images/2022/image007 (1).png Продовжено прийом заявок до участі у зимовій сесії т/в МАН та збір матеріалів до науково-практичної конференції для учнів-членів МАН за темою: «Григорій Сковорода – геній українського народу», яка відбудеться у ІІ півріччі 2022-2023 навчального року, відповідно до плану роботи ОБХТ на 2023 рік.

Продовжена робота над тематичним наповненням роботи закладу на наступний календарний рік.

Заступником директора з навчальної роботи протягом минулого тижня:

  • надано консультативну допомогу та по корекції і розміщенню інформації на сторінці ОБХТплатформи Facebook;
  • узагальнено звіт про роботу педагогів ОБХТза звітній тиждень;
  • підготовкою наказу про результати проведення занять в ОБХТ за період вересень-жовтень 2022-2023 н.р;
  • корекцією списків вихованців гуртків закладу.
  • реєстрацією педагогів ОБХТ на курси та модулі на 2023 рік;
  • переглянуто у відеозаписі навчальний семінар МОІППО «Професійний розвиток педагогічних і керівних кадрів в умовах реформування системи освіти»;
  • підготовкою наказу «Про відзначення 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди».

09 листопада 2022року, у День української писемності та мови, педагогічні працівники обласного Будинку художньої творчості долучилися до написаннятрадиційного ХХІІ Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності. Сьогодні це особливо важливо, адже війна в Україні йде не лише за збереження наших територій, а за збереження нашої ідентичності.

Протягом тижня культорганізатори ОБХТ працювали над:

  • оновленням тижневого онлайн-розкладу дистанційних занять гуртків обласного Будинку художньої творчості, який щотижня оновлюється на сторінках закладу у соціальній мережі Facebook;
  • формування онлайн-розкладу занять гуртків на тиждень;
  • створенням квізу доВсесвітнього дня дитини «Цікавинки для Чомучок» для Телеграмм-каналу «Позашкілля Миколаївщини».

Результати творчої роботи вихованців педагоги продовжують висвітлювати на сторінці ОБХТ та гуртків у соціальних мережах Viber, Facebook, Instagram та каналі YouTube.

/Files/images/2022/ОТМ Заняття.jpg Керівники гуртків протягом тижня проводять підготовку до онлайн-участі у ХХVІ обласному конкурсі української патріотичної пісні «Червона калина-2022» до 31-ої річниці референдуму про підтвердження «Акту про державну незалежність України» та Збройних сил України. Конкурс відбудеться через подачу відеовиступів з 1по 30 листопада 2022 р. з метою популяризувати на теренах Миколаївщини українську патріотичну пісню і відкривати талановитих виконавців. Організатори конкурсу: Миколаївський благодійний фонд «Дітям України», департамент освіти і науки облдержадміністрації, Народний Рух України, управління освіти Миколаївської міської ради, обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

08.11.2022 педагоги ОБХТ взяли участь у вебінарі на платформі освітнього проєкту «На Урок»: «Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня».

Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=UCd3HuHeQuU, рекомендується переглянути у будь-який час директорам та заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам, педагогам-організаторам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

/Files/images/2022/Майстер класи Нюанс.jpg Під час роботи вебінару були розглянуті особливості теорії множинного інтелекту Г.Гарднера, говорили про організацію роботи з учнями з урахуванням унікальної комбінації здібностей кожного, а також проаналізували орієнтовні типи завдань для вихованців із різними типами інтелекту:

  • теорія множинного інтелекту Г.Гарднера.
  • типи інтелектів за Г. Гарднером.
  • завдання, які варто пропонувати дітям із різними типами інтелекту.
  • способи застосування теорії множинного інтелекту під час освітнього процесу.

Учасники вебінару дізналися про основні ідеї та принципи теорії множинного інтелекту Г.Гарднера, отримали поради щодо підготовки завдань для дітей із різними типами інтелекту, а також навчилися використовувати ідеї теорії множинного інтелекту під час освітнього процесу.

Практичним психологом закладу протягом тижня підготовлено пам’ятку «Як додати сил дитині у посттравматичному зростанні: 10 практичних порад»,яка викладена на власному сайті ОБХТ у розділі «Методична скарбниця», рубрика «Поради практичного психолога» за покликанням http://surl.li/bvrxc.

Протягом тижня переглянуто матеріали за темами:

- «Як потрубуватися про себе – 5 порад батькам»;

- «Як підтримати дітей, коли довелося переїхати через війну ?»;

- «Як говорити з дітьми про війну – 5 порад батькам».

Працюємо далі задля надання безперервної позашкільної освіти! Разом виховуємо майбутнє нашої Незалежної Європейської країни!

Кiлькiсть переглядiв: 3

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.