«На Урок»: «Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня»

Педагоги ОБХТ взяли участьу вебінарі на освітньому проекту «На Урок»:«Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня».

Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=UCd3HuHeQuU, рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти,практичним психологам, соціальним педагогам, адміністраторам закладів освіти, педагогам-організаторам, лідерам учнівського самоврядування,всім педагогам,незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

Автор вебінару Батура Юлія вчитель хімії та основ здоров’я в КУ Сумська ЗОШ №5, спікер вебінарів та інтернет-конференцій Освітнього проєкту «На Урок».

На вебінарі розглянули особливості теорії множинного інтелекту Г.Гарднера, поговорили про організацію роботи з учнями з урахуванням унікальної комбінації здібностей кожного, а також проаналізували орієнтовні типи завдань для школярів із різними типами інтелекту.

Зміст

  • Теорія множинного інтелекту Г.Гарднера.
  • Типи інтелектів за Г. Гарднером.
  • Завдання, які варто пропонувати дітям із різними типами інтелекту.
  • Способи застосування теорії множинного інтелекту під час освітнього процесу.

Очікувані результати: Учасники вебінару дізналися про основні ідеї та принципи теорії множинного інтелекту Г.Гарднера, отримали поради щодо підготовки завдань для дітей із різними типами інтелекту, а також навчилися використовувати ідеї теорії множинного інтелекту під час освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 29

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.