Проведення в ОБХТ педагогічної ради на тему: «Про результати діяльності закладу в 2020-2021 н.р. Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми»

18 травняв обласному Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбулося чергове засідання педагогічної ради на тему: «Про результати діяльності закладу в 2020-2021 н.р.Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми». Головною метою педради булопроаналізуватирезультати діяльності закладу за 2020-2021 навчальний рік; узагальнення матеріалів щодо практичної реалізації Програми розвитку і проблемної теми закладу, підведення підсумків роботи закладу та виконання основних річних завдань за навчальний рік, обговорення реалій, визначення проблем та основних перспектив роботи педагогічного колективу,обговорення стратегії розвитку закладу позашкільної освіти в 2021-2022 навчальному році.

Заступник директора з НВР Киянова А.Г. у своїй доповіді проаналізувала стан навчально-виховної роботи педагогічного колективу ОБХТ та виконання основних завдань у 2020-2021 навчальному році та підсумувала, що навчальні плани гуртків і відділів виконано в повному обсязі, контингент дітей збережено; освітня система закладу продемонструвала свою працездатність; результати роботи педагогів відповідають потребам соціуму та вимогам держави і мають достатній рівень.

Практичний психолог Ширченко Л.А. проаналізувала роботу психологічної служби ОБХТ в 2020-2021 н.р., підсумувавши, що протягом зазначеного періоду продовжувала працювати в напрямку «психологізації» освітньогопроцесу, створюючи сприятливі соціально-психологічні умови для творчого розвитку особистості вихованцівОБХТ; здійснюючи психосоціальну підтримку вихованців у кризових ситуаціях та роботу з дітьми, які мають незначні емоційні, поведінкові та навчальні розлади. Лариса Анатоліївна зазначила, що в умовах ускладнення епідемічної ситуації забезпечувала психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу офлайн та в онлайн-режимі; систематично викладала просвітницьку інформацію для батьків і педагогів на сайті ОБХТ (відеороліки); організовувала та проводила в дистанційному режимі групові та індивідуальні консультації для батьків і педагогів (тематичні або за запитом).

Директор ОБХТ Щукіна Л.В. у своєму виступі підкреслила, що у 2020-2021 н.р. педагогічний колектив реалізував основні завдання позашкільного закладу, а саме: забезпечував надання основ позашкільної освіти та виховання; створював належні умови для самовизначення, саморозвитку та самореалізації вихованців засобами художньо-естетичної, декоративно-ужиткової, гуманітарної та науково-дослідницької діяльності. Лариса Вікторівна зазначила, що колектив ОБХТ, об’єднаний спільними цінностями та освітніми і духовно-культурними інтересами, опирався у своїй діяльності напрограму розвитку освіти області, країни. Наголосила на тому, що адміністрація провела відповідну роботу щодо збереження й розвитку мережі гуртків закладу та закладів позашкільної освіти області. Визначила пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік, підсумувавши, що успішність реалізації завдань у більшій мірі сьогодні залежить від професіоналізму та майстерності педагогів закладу, адже саме їм належить ключова роль у виконанні цих завдань та на якість надання освітніх послуг.

Атмосфера засідання педагогічної ради була робочою і доброзичливою. За результатами засідання прийнято ряд важливих рішень, які будуть визначати діяльністьпедагогічного колективу закладу в 2021-2022 навчальному році.

Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.